Získej mě – recenze

Stacey Kennedy je americká spisovatelka, která je na českém trhu známá díky sérii sexy romancí z tajného erotického klubu Phoenix. Získej mě představuje už pátý díl této série. Knihu vydalo nakladatelství Metafora a já jsem ji získala v rámci spolupráce.

Nessa Haleová je zoufalá romantička. Během svého dětství byla svědkem nádherných láskyplných příběhů svých prarodičů a rodičů. Ale Nessa neměla takové štěstí. Místo toho tráví svůj volný čas brouzdáním na online seznamovacích aplikacích a podstupováním pekelných prvních schůzek v naději, že najde toho pravého. Když však jedno z těchto setkání skončí tragicky, Nessa je otřesená.
Ronan Crawford chápe, jaké to je cítit se zlomeně. Jako bývalý námořní pěšák stále trpí následky války. Navazování nových přátelství a práce v bezpečnostní službě ve Phoenixu, tajném erotickém klubu v srdci New Yorku, mu částečně vracejí chuť žít. Když ho Nessa požádá, aby ji naučil základy sebeobrany, neváhá ani chvíli. Ví, že Nessa trpí, a je připraven být jejím bezpečným přístavem.
Čím více času spolu tráví, tím více Ronan a Nessa pomáhají jeden druhému. Jak jejich přátelství postupně přerůstá v něco víc, Ronan seznamuje Nessu se světem erotických fantazií a spalujících tužeb. Když se Nessa ocitne v nebezpečí, Ronan slibuje, že ji bude chránit za každou cenu. Ale pouze Nessa může vyvést Ronana z temnoty, která ho pomalu ale jistě pohlcuje.

Nessa je spíše jemná mladá žena, pracuje jako zdravotní sestra v nemocnici a své práci je celkem oddaná. Snaží se najít si přítele, a proto chodí na dost nevydařených schůzek. I když randí, tak má slabost pro sexy Ronana, bývalého vojáka, který má mnoho ošklivých zkušeností. Když je Nessa přepadena, Ronan se rozhodne ji chránit a společně s ostatními z předchozích dílů pátrá po pachateli. Zároveň Nessu trápí špatný stav jednoho jejího dětského pacienta. Možná by měl šanci na uzdravení, ale léčba je velmi nákladná. Ronan tedy přijde s odvážným plánem a přiměje Nessu vystoupit v klubu a vydělat tak dost peněz na léčbu…

I když jsou hlavní hrdinové pořád velmi milí a sympatičtí (těžko zde bude někdo nesnášet něžnou Nessu a málomluvného Ronana, kterého všude doprovází asistenční pes), autorka by měla zvážit ukončení této série. První a dejme tomu že druhý díl byly ještě originální, ale zde mi to už přišlo hodně přitažené za vlasy. Proč musejí vystupovat v klubu, který vlastní jejich přítel milionář? To jim ty peníze nemůže rovnou poskytnout? Když může někam létat soukromým tryskáčem, tak může objevit v sobě srdce filantropa a zachránit jeden dětský život. A nikdo kvůli tomu nemusí mít sex na veřejnosti.

Samotná zápletka s přepadením Nessy je nosná a bylo by mnohem lepší, kdyby byla v knize rozvíjena právě ta. Ta pasáž s klubem mi přijde taková vynucená, jakoby tam byla povinně a přitom ji nikdo nechtěl. Podle vystupujících postav to ale vypadá na další díly…

Za zaslání knihy ještě jednou děkuji nakladatelství Metafora a vy ji seženete na stránkách Grady. Stalo se vám někdy, že jste měli pocit, že by bylo lepší, kdyby série už skončila a dál nepokračovala? Napište mi:-)

6 thoughts on “Získej mě – recenze

1. Stáňa

Hani, já tenhle pocit mám u Vondruškových historických detektivek buď by série měla skončit (i když tedy pro hlavního hrdinu mám slabost) nebo by je autor aspoň neměl chrlit jako „Baťa cvičky“.