Smlouva na lásku – recenze

jestli čtete tento blog už delší dobu, jistě víte, že jsem velkou milovnicí nejrůznějších romancí. Proto jsem si nemohla nechat ujít ani novinku z pera britské autorky Cassie Connor. Její kniha se jmenuje Smlouva na lásku, vydalo ji nakladatelství Cosmopolis a já jsem ji získala v rámci spolupráce.

Právnička Rebecca se děsí rodinné oslavy kvůli neustálým dotazům, jestli už s někým chodí. V práci tráví všechen svůj čas a patří k nejlepším, ale pokud jde o lásku… zkrátka ještě nenašla toho pravého. A pak nečekaně stráví noc s neodolatelným mužem a udělá to, co umí nejlíp − uzavře s ním smlouvu, že před rodinou bude hrát jejího přítele. Stanoví přísná pravidla, ale dokáže je sama dodržet? V jeho společnosti se totiž cítí tak skvěle jako nikdy předtím…

Smlouva na lásku představuje takový klasický archetyp romancí, kde jsou dva hlavní hrdinové naprosto odlišní, ale shodou náhod se spolu seznámí, přeskočí jiskra a pak už to nějak jede. I tady to funguje stejně, i když ta jejich jízda je občas docela kostrbatá, hlavně kvůli jejich chování a spoustě předsudků, které oba mají (a u Beck jich má snad dvojnásobek).

Rebecca je mladá a úspěšná právnička. Má skvělou práci, luxusní byt, hodně klientů, ale na druhou stranu postrádá ve svém životě upřímné přátele a lásku. Jediný člověk, který je jí bližší, je kolegyně Mitzie, jedna z mála výše postavených žen ve firmě (docela hezky je tam vykreslený mužský svět bílých límečků). Svoji rodinu má ráda, ale snaží se jim spíše vyhýbat.

Hudson je velmi okouzlující, milý, přátelský, takový zlatý retrívr, co pořád vrtí ocasem a s každým by si pohrál. To je vlastně i jeho problém, už si takto „pohrál“ s mnoha ženami a je poněkud nestálý. Hudson je skvělý výrobce dřevěného nábytku, ale ještě se mu nepodařilo prorazit, takže finančně na tom není vůbec dobře.

Od jejich náhodného seznámení to jde pěkně svižně – vášnivá noc, poté výčitky, nakonec ten nápad, že by Hudson mohl před Rebečinou rodinou vystupovat jako její přítel, neplánovaná návštěva u něj doma… Každá romance musí nachystat hlavním hrdinům nějaké překážky. Ty jsou zde hlavně v podobě jejich povah, ale naštěstí si někdo vytáhne hlavu ze zadku a vše dobře skončí.

Kniha je dělená do kratších kapitol, které jsou psány ich – formou a působí velmi svižně. I když mě oba hlavní hrdinové občas dost štvali, kniha mě fakt bavila, skvěle jsem si u ní odpočinula , zasmála jsem se a celkově si ji užila. Jestli máte také chuť na nějakou moderní romanci, mohu vám ji doporučit. Za zaslání knihy ještě jednou děkuji nakladatelství Cosmopolis a vy ji seženete na stránkách Grady. Jakou jste naposledy četli romantickou knihu? Napište mi:-)

8 thoughts on “Smlouva na lásku – recenze

1. WantbefitM

Tak ta by se mi líbila 🙂 Já naposledy četla Za pět let a to jsem přečetla během dvou dnů, jak mě knížka vtáhla. Děj mě hrozně bavil, i když s některými věcmi jsem se doteď nesmířila 😀