Recenze: Essence paletka očních stínů How to make smokey eyes

Dalším kosmetickým úlovkem z Heidelbergu je paletka očních stínů od značky Essence, která se jmenuje How to make smokey eyes. Opět jsem ji zakoupila v obchodním domě Müller na Bismarckplatz. Její cena byla 5,95 euro.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Obal paletky je z pevného a lesklého papíru a je laděn v šedých a fialových tónech. Gramáž paletky je 4,2 gramů. Otevírání má pohodlný magnetický patentek. Zadní část opět tvoří popis produktu v anglickém, německém a francouzském jazyce.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Paletka obsahuje zrcatko, v kapse za ním se nacházejí dvě kartičky s tipy na líčení očí, 6 očních stínů a oboustranný štěteček, který má na jedné straně pěnový aplikátor a na druhé klasický štěteček z umělého vlákna. Kartičky jsou dvě, jelikož oční stíny jsou rozděleny do dvou pomyslných linií, šedé a fialové. Takže první kartička nám v anglickém a německém jazyce popisuje, jak mám aplikovat oční stíny z fialové řady, aby vzniklo kouřové líčení. Druhá kartička říká samozřejmě to samé, ale pro šedé odstíny. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oční stíny jsou uspořádány ve dvou řadách, přičemž se dá říci, že horní řada je šedivá a spodní fialová. Každá řada obsahuje tři oční stíny – jeden světlý, jeden středně tmavý a jeden velmi tmavý. Oční stíny z šedivé linie se jmenují Cool grey, Silver star a Black out. Jsou řazeny od nejsvětlejšího k nejtmavšímu. Fialové stíny jsou řazeny právě naopak, tj. od nejtmavšího k nejsvětlejšímu, a jejich názvy jsou Oh la la lilac, Glam up! a Spotlight.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Šedá linie mi přijde jako velmi dobře pigmentovaná, určitě lépe než fialová řada. Všechny stíny jsou se shimmerem. Fialové odstíny jsou také všechny se shimmerem, ale stín Glam up! působí celkem matně. Fialová řada je hůře pigmentovaná, odstín Spotlight mi přijde spíše jako rozjasňovač než jako oční stín. Aplikátor není extra kvalitní a osobně ho nepoužívám. Raději bych doporučila pro aplikaci nějaké kvalitní štětečky.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A jak se Vám líbí tato paletka? Nosíte rády kouřové líčení očí? A jaké produkty na to používáte? Napište mi!

Tagged on: ,