Březen 2024

Krásný den,

se začátkem nového měsíce je tu opět ohlédnutí za tím předchozím. Březen byl konečně trochu zajímavější měsíc, kdy jsem více cestovala a taky jsem byla i někde za kulturou, i když ne v takovém množství, jak bych chtěla.

Hned prvního jsme s mamkou odlétaly do Ománu. Obě jsme učitelky, takže jsme moly čerpat dovolenou v době jarních prázdnin našich žáků. O Ománu už vyšlo poměrně dost článků, tak vás odkážu hlavně na ně. Dovolená se každopádně povedla, byla jsem spokojená a Omán se mi moc líbil.

lakovací okénko: béžová Rimmel, fialková Avon, tmavší nude Avon, zastřená vínová Alterra

Po návratu domů jsme byli s našima a s Martinem na obědě v příbramské restauraci Plzeňka. Měla jsem svíčkovou, chtěla jsem nějakou českou klasiku, protože po týdnu exotické kuchyně to chtělo fakt změnu. Za mě to bylo takové průměrné, ale snědla jsem všechnu omáčku, trochu masa a půlku knedlíků.

Trocha kočičí lásky:-)

Selfie z práce:-)

Hned ve středu po návratu jsem byla se žáky v divadle. Jednalo se o představení Chvála bláznoství, na kterém jsme byli v rámci Klubu mladého diváka. Mně se to líbilo, u miláčků to bylo tak půl na půl.

O víkendu jsme jeli na skok do jižních Čech. Jednalo se o pobyt v zámeckém hotelu na Hluboké, který jsem dostala od Martina k Vánocům. Mám připravené nějaké články, každopádně jsme si to užili. V rámci pobytu jsme měli i hodinku bowlingu, kde jsem samozřejmě šíleně prohrála, ale bavilo mě to. Večer bylo degustační menu, které se povedlo tak na půl. Skvělá byla polévka a chutnalo mi i maso. Těstoviny a dezert nic moc.

Druhý den jsem se rychle mrkla do parku u zámku Hluboká a pak jsme jeli na návštěvu do Temelína. To se fakt povedlo, více bude v samostatném článku. Po cestě domů jsme se stavili na obědě v restauraci Schwarzenbergský statek a měla jsem smažený sýr s hranolky a tatarkou. Opět takový průměr, snědla jsem asi půlku, zbytek jsem dovezla domů.

Ve středu jsem byla konečně u kadeřnice, což byl docela boj. Paní Terka měla nějaké zdravotní komplikace, takže se mi termín posouval asi třikrát. Už jsem to potřebovala jako sůl. Poměrně dost jsme to zkrátily a hlavně obarvily.

Ve čtvrtek večer jsme s mamkou a s jedněmi rodinnými známými vyrazili na Dobříš, kde probíhá každý druhý čtvrtek hospodský kvíz. Byla jsem na něm poprvé a náš tým Lampičky (čti Lam-pičky – vymyslel nám to manžel kamarádky:-D) skončil třetí, což je podle mě úspěch. Po Velikonocích jedeme zase a už teď se těším:-)

V pátek jsem nebyla v práci, protože mě čekal malinkatý zákrok na chirurgii. Bali mi kožní vzorek, protože očividně nemám ekzém, ale lupénku (několik let mě neúspěšně léčila jedna doktorka s ekzémem, abych teď začala chodit k jiné a mám i jinou diagnózu…). V této poliklinice je i moje oblíbená optika, kam jsem taky potřebovala zajít. Na očním jsem byla už někdy na konci listopadu, ale pak jsem měla covid a bylo to nějaké hektické, tak jsem se nedostala s předpisem na nové brýle do této optiky a jinam jsem nechtěla. Tentokrát to všechno vyšlo, já jsem si vybrala nové brýle a nakonec i jedny sluneční jako takové bolestné za ten zákrok. Ještě jsem si v místím bufetu koupila šáteček s marmeládou. Jak jsem byla ráno nervózní, tak jsem nic nejedla (bojím se děsně jehel).

V sobotu jsme s Martinem vyrazili na takový polodenní výlet do Prahy. Ráno jsme se oba dobře vyspali, pak jsem udělala snídani. Byli jsme na obědě v restauraci River´s Smoke Lab na Smíchově. Kromě dost nepohodlného sezení (pak nám dali normální stůl, tak to bylo ok) je tam hezké prostředí a opravdu milá obsluha. Martin dostal od nějakých známých poukaz na degustační menu. Vyfotila jsem vám ho, vypisovat se s ním asi úplně nebudu. Nejlepší byl dezert, druhý hlavní chod a celkem mi chutnal i předkrm. Fakt divný byl cherry shot, mně připomínal bromhexin… Z restaurace jsme se prošli na Nový Smíchov, respektive do Cinestaru. Původně jsme si mysleli, že půjdeme na Dunu 2, ale ani jednoho z nás jednička zase tak moc neuchvátila, takže nakonec jsme zvolili film Jeden život o Nicholasu Wintonovi a to byla opravdu dobrá volba. Sice jsem brečela jako želva, ale film je skvělý. Z kina jsme už jeli domů, ale večer jsme si pustili ještě film Napoleon. Ten vám tedy doporučit nemohu, štval mě celou dobu. Jsou tam historické nepřesnosti, děsně se to vleče, Napoleon je taková hysterická plačka… Aspoň jsme měli dobrou večeři v podobě obloženého talíře.

Neděle byla hodně klidná. Po důkladném spánku (já fakt nerada vstávám) a dobré snídani jsme byli na velkých nákupech. Mám konečně nové prkénko na WC, to staré jsem úplně nesnášela, bylo děsně nepraktické. Kromě Obi jsme byli i v Rossmannu a v DM, dokoupili jsme spoustu věcí do domácnosti a pro kočky a trošku kosmetiky pro mě:-D Večer jsem pekla slaný koláč podle nového receptu. Měl obrovský úspěch a nepřežil ani 24 hodin. V pondělí po práci jsem dělala novou várku, tentokrát na celý plech:-D Ještě v pátek večer jsem stihla udělat mini Pavlovy s ovocem. Ze zbytku listového těsta jsem v neděli upekla dvě menší nohavice jablečného štrůdlu, ale ten přežil jen do pondělního rána:-D

V úterý jsme práci měli v jídelně přátelské posezení, protože byl den učitelů. Já mám tyto srazy moc ráda a snažím se na ně vždy chodit. Měli jsme skvělé jídlo, které připravily holky z naší kuchyně.

Ve čtvrtek jsem už čerpala studijní volno, protože žáci měli velikonoční prázdniny. Dopoledne jsem byla na němčině. Moc často to nepíšu, ale chodím tam pořád pravidelně a pořád mě to baví. Mamka mě tam pak vyzvedla a jely jsme do Prahy na nákupy. Nejdříve jsme prošly obchod Ikea, kde jsem koupila nějaké drobnosti, líbila se mi jedna pohovka (pořád přemýšlím nad lehčí předělávkou obýváku). Taky jsme měly oběd, mamka kuličky a půlku mých hranolek, já smažený sýr. Odsud jsme se přesunuly na Zličín, kde jsem si vybrala něco v Yves Rocher, jedny šaty v C&A, limitku Rituals a pak v obchodě se šperky Apart. Tam jsme byly tedy úspěšné obě, já i mamka jsme si vybraly náušnice a dostaneme je k narozeninám a svátku. Ještě jedny se mi líbily, ale to si promyslím. K pití jsem měla ledový čaj ze Starbucks a ten mě tedy moc nechutnal. Po cestě domů jsem si nějak pochroumala kotník, tak jsem ho celý pátek léčila:-)

Velikonoční dny byly hodně poklidné. V sobotu jsem byla s Martinem u jeho rodiny na oslavě narozenin. V neděli jsme se vyspali do růžova, dali si menší snídani a dobrý oběd a já jsem ještě zašla na nákup do Billy. Odpoledne přišli kamarádi a udělali jsme si deskovkový večer. Nejvíce nás bavila hra Port Royal. Nemám z toho ani jednu fotku, prostě jsem si to jen užívala:-D Na duben mám v plánu zatím jedno divadlo u nás v Příbrami a taky pojedeme na víkend do jižních Čech. V práci to bude zase takové náročné období, budou končit čtvrté ročníky, chystají se přijímací zkoušky.

Já vám všem každopádně přeji veselé Velikonoce a budu ráda, když mi napíšete, jestli máte nějaké velikonoční tradice:-)

Vaše Čičulka

10 thoughts on “Březen 2024

1. Stáňa

Hani, obsažné shrnutí naplněného měsíce. Brýle i nová barva ti sluší. A připomněla jsi mi, že chci domů taky nové prkénko na záchod, ale zatím manžel vzdoruje – buď si ho budu muset koupit sama nebo si ho budu přát k narozeninám :D.
    Na Hluboké jsme byli v únoru, o návštěvě Temelína jsem taky uvažovala, ale nakonec nám docela přálo počasí, tak jsme courali jinde.

Ahoj Stáni,
      to moje bylo fakt debilní, hlavně na zvedání, takže Martin hodně stál o to nové. Já jsem ráda, že to vyměnil a nemusela jsem to řešit. Mám nyní takové antracitové, což se mi původně nezdálo, ale už jsem si na to zvykla a po bílém se mi nestýská.

2. Helena

Hani, vidím, že i březen si prožila v činnorodém ruchu, jak pravil pan Werich :o)
    V Hotelu Stekl jsem byli dvakrát, vše ok, ale jak čtu, jídlo se stále nevylepšilo.
    Přeji hezký a hlavně zdravý duben. Helena

Ahoj Helenko,
      toho hotelu je škoda, vypadá tak pěkně, ale pak když se člověk zaměří na detaily, zjistí, že to ta slavné není.

3. Sabina Nováková

Ahoj Haničko, to zní jako hodně nabitý měsíc 🙂 kulturně, gastronomicky i cestovatelsky rozhodně. Na hotel Štekl jsem už několikrát koukala. Co se týče Duny mně se líbila jednička i dvojka a u Jednoho života jsem brečela skoro celý film.

4. Lucie

Ahoj, koukám zase hodně dobrého jídla a zdá se, že i fajn zážitky, až na ten kotník. Zásah od kadeřnice opět povedený a sluší ti i brýle-)

5. WantbefitM

To byl ale nabitý březen! Doufám, že jste si dovolenou užily. Musím omrknout starší články, které mi utekly 🙂 A těch dobrot. I když my jsme se teď taky rozmlsali a pořád chodíme na něco dobrého. Teď o víkendu už to byla první kopečková zmrzlina 😀 Já Velikonoce jako svátek ráda nemám a snažím se vždycky být někde pryč 😀

WantBeFitM

Ahojky,
      dovolená byla skvělá, jsem zvědavá, co vymyslíme příště. Teď zrovna plánuji nějaké letní dovolené a naše cesta po Irsku už nabírá konkrétních obrysů.