Červenec 2024

Krásný den,

mám pocit, že jsem ani nemrkla a je tu konec měsíce. Většinu července jsem měla dovolenou, což není asi žádné překvapení. My učitelé si ji prostě musíme v létě vybrat povinně. Co se týče fotek, jsem na tom hodně bídně:-D

lakovací okénko: béžová Rimmel, zastřená růžová Avon, třpytivý Catrice

Hned na začátku prázdnin jsme s Martin odjeli na náš road trip po Polsku a Německu. Jestli sledujete můj FB, tak jste tam mohli vidět už nějaké fotky. Pár článků vyšlo už i zde na blogu, zbytek vám představím v následujících dnech.

Vrátili jsme se v neděli navečer a hned v pondělí ráno jsem musela do práce. Měla jsem nějaké konzultace, čekala mě hora papírování a taky jsem potřebovala uklidit stůl. Měla jsem na to všechno tři dny, takže jsem si docela mákla. Měla bych těch úkolů na seznamu mnohem více, ale toto bylo nezbytné.

Mezitím jsem si v úterý večer vyšla na večeři s Oldřiškou. Obě jsme se na to těšily. Byly jsme zase v Majáku a strašně jsme se přejedly. Druhý den mi bylo docela dost blbě. Měla jsem panenku se sýrovou omáčkou, hranolky jsme si daly napůl. jako dezert byla palačinka, tu jsem ani nedojedla…

Trocha kočičí lásky

Ve čtvrtek ráno jsme už zase vyrazili na cestu. Moji rodiče letos slavili 65. narozeniny, a tak jsme jim s Martinem věnovali pobyt v termálním hotelu Danubius v Maďarsku s all inclusive. Jeli jsme s nimi, mamka si sama do zahraničí netroufá. I když nám na pokoji moc nešla klimatizace a bylo pekelné vedro, dost se nám tam líbilo a užili jsme si to. Já jsem měla celkem mobilní detox, na telefonu jsem byla úplně minimálně a z celého pobytu mám jen pět fotek našeho pokoje.

V pondělí po návratu jsem doháněla různé resty doma, vyrazila na velké nákupy a v úterý jsem byla zase cvičit. Ty první dva prázdninové týdny jsem měla pauzu, protože i paní cvičitelka byla na dovolené. No, nebudu vám nic nalhávat, cítila jsem každý sval, ale bylo to lepší než třeba poprvé:-D

Ve středu jsme jely s kolegyněmi k nám na chatu. Je to taková naše tradice. Hodně tam toho probereme, grilujeme a dost se nasmějeme. Je to jen pro zvané, abychom se tam cítily dobře. Jedna kolegyně měla s sebou i pejska, Nixíčka. Je to velký mazel a krasavec a byl moc hodný. Kromě toho pozitivního se bohužel děly i ty méně příjemné věci. Ve středu ráno mamka musela odvézt tátu na pohotovost. Báli jsme se, že je to mrtvice, ale nakonec to dopadlo dobře a byli tam včas. Po kapačkách a vyšetření bylo taťkovi lépe a dožadoval se počítače, aby mohl pracovat:-D Mamka mu ho ve čtvrtek ráno opravdu dovezla, pak jela pro nás na chatu. Odpoledne už jsme si ho mohli zase dovézt domů a jsme za to rádi. Já jsem měla původně jít cvičit, ale nebylo mi dobře, takže jsme to rušila.

V pátek ráno byl doma i Martin a pro všechny jsem chystala snídani. Domluvili jsme se na míchaných vajíčkách, naši chtěli taky. Opekla jsem k tomu celozrnný chléb a tousty obložila sýrem a Martinovi jsem k tomu přidala i mortadellu. Ještě nějaká rajčátka a skvělá snídaně byla na stole:-) Zatímco Martin pracoval, věnovala jsem se blogu. Večer jsme museli nečekaně na veterinu do jiné ordinace. Přišlo nám, že Frankie nějak kulhá. Vypadá to, že má poraněnou achilovku, tak je teď v léčebném režimu.

V sobotu ráno Martin odjel a my jsme s mamkou vyrazily na farmářské trhy, které jsou v Příbrami vždy třetí sobotu v měsíci. Moc často tam nechodíme, protože se nám v sobotu ráno nechce vstávat. Pamatuji si, že když jsem byla mladší, představovala jsem si, jak budu jako dospělá chodit na ty trhy s košíkem a budu si tam kupovat čerstvé ovoce a pečivo a jak to bude úžasné…:-D Tady byly úžasné tedy hlavně ceny, ty fakt nebyly moc nízké, ale máme hezké ovoce a zeleninu a nějaké koláče. Z trhů jsme zamířily ještě do květinářství a pak do Billy na běžný nákup potravin. Odpoledne jsme se s mamkou vrhly na úpravu části mé kuchyně. Zaprvé mám objednanou mobilní klimatizaci a je třeba na ni udělat místo. Taky jsem potřebovala konečně uklidit komodu vedle ledničky, aby tam byl prostor pro soda stream a horkovzdušnou fritézu, což jsou dva spotřebiče, které mám doma už několik měsíců v krabici. Povedlo se, dokonce jsme našly rozdvojku a další prodlužovačku, takže máme vše zapojené.

Nějaké dobroty, co se mi povedly vyfotit – špagety s kečupem a opečenými párečky, krůtí maso s rýží, opečený toustík se šunkou a sýrem

Pokračovala jsem s úklidem domácnosti a čekala na mě prohlídka skříně. Povedlo se mi vyřadit zase docela dost oblečení, z čehož mám radost. V pondělí i ve středu mě čekalo cvičení, které je vždy náročné.

Ve čtvrtek jsme byly s kolegyněmi na obědě v restauraci Plzeňka u nás v Příbrami. Holky slavily svátek a narozeniny a bylo to moc fajn. Měla jsem takovou průměrnou svíčkovou. Vždy mi zbyde spousta masa a mám málo omáčky…. Pak mě čekal nákup v DM a mega nákup v Lidlu, kde jsem nechala téměř tři tisíce. Přijde mi, že cena potravin neustále roste, to je hrůza.

V pátek jsem se zase věnovala bytu, protože v podvečer dorazili Martinovi rodiče na návštěvu. S mamkou jsme nachystaly občerstvení a řekla bych, že večer se moc povedl.

No, a jestli čtete tento článek hned, jak jsem ho vydala, tak vás všechny zdravím z Irska, kde právě jsem:-D Jestli doufáte, že se dozvíte nějaké informace o mé cestě po tomto smaragdovém ostrově, máte pravdu. Plánuji samozřejmě sérii článků o našich výletech:-) Jak vnímáte ceny potravin vy? Kde rádi nakupujete jídlo? Chodíte na farmářské trhy? Napište mi:-)

Vaše Čičulka

8 thoughts on “Červenec 2024

1. Helena

Hani, měla si opravdu měsíc naplněný až po okraj! Tak to má být! Hlavně, že je tatínek v pořádku.
    Moc přeji krásné zážitky v Irsku a těším se na reportáž.
    Helena

2. Stáňa

Hani, hezky zaplněný měsíc. Irsko jsem zaznamenala na FB, těším se na články (patří mezi země, kam bych se ráda podívala). A měla bych si z tebe vzít příklad, jak pokud jde o cvičení, tak pokud jde o úklid (mám jen předsevzetí a skutek utek).
    Držím palce, ať už je tatínek OK.
    Hezký den

3. Lucie

Ahoj, užívej si Irsko:-) Ano, vnímám to zdražování potravin pořád. Snažím se nakupovat v akcích, dokonce už prohlížím letáky, jako se to dřív říkalo o seniorech a kupuji podle akcí. Doma bych taky potřebovala velký úklid, od víkendu ho postupně dělám v kuchyni, vyklízím linku, všechno to přebírám/vyhazuji/organizuji. Nebaví mě to, ale je to potřeba, mám tam spoustu krámů a věcí co nevyužiji a jen mi zabírají místo.

1. ciculka Post author

Ahojky,
      díky, Irsko bylo skvělé, budu o něm dost psát:-) Letáky prohlížím už hodně let, podle nich plánuji, co budu vařit a pak tedy co kupovat. Na linku se taky chystám, ale nejdříve mě čeká velká výzva v podobě pracovny.

4. Sabina

Ahoj Haničko, tomu říkám vytřískat z měsíce co nejvíc! Co se týče potravin určitě ano, potřebovala bych rozpočet na jídlo neustále navyšovat, což samozřejmě nejde. Já se hodně přizpůsobuji nákupům dle toho, kde jsem a to se teď s novou prací změní – po cestě budu mít Globus a Billu či Lidl, ale s menší zajížďkou do města i další obchody. Na druhou stranu nebudu muset ani tolik další věci objednávat online, už je totiž budu moct zařídit ve městě. Ale to zvykání si zezačátku na jiné uspořádání bude zajímavé 😀

1. ciculka Post author

Ahoj Sabi,
      letos mám to léto hodně plné, takže mi dovolená mizí pod rukama, až jsem z toho docela nervózní.