Srpen 2024

Krásný den,

minulý měsíc jsem vás opouštěla v Irsku a dneska tam navážu. Na přelomu července a srpna jsem vyrazila s mamkou a s rodinnými známými do Irska. Zájezd jsem nám celý připravila já, našla jsem nám hotel, letenky, výlety a podle mě se to fakt povedlo. Tady máte pár fotek na ukázku, ale viděli jste sami spoustu cestovatelských článků.

Samozřejmě nemůže chybět spoustu fotek s kočkami, protože jsou totálně roztomilé:-)

Můj letitý kufr nepřežil všechny ty letošní cesty, a tak jsem si musela koupit nový. Nakonec mám tento světlý skořepinový z Kiku, tak jsem zvědavá, jak se osvědčí. Druhý srpnový pátek jsme byly s kolegyněmi Martinkou a Ivankou v mé oblíbené kavárně Zastávka, kde jsem si dala zapečený chlebík a malinový dortík. Oboje bylo skvělé. Slavily jsme tam můj svátek a myslím si, že jsme si to užily.

lakovací okénko – zastřená starorůžová Avon (odstín Tea Time), sytě červená s růžovým nádechem Avon, tmavá růžová Catrice

V sobotu před odletem do Řecka přijela Terka, abychom oslavily můj svátek. Dostala jsem krásné dárky a byly na jsme na obědě v Atollu. Měla jsem krůtí plátek, grilovou zeleninu a jejich pizza chléb.

V neděli brzy ráno jsme letěly s mamkou, tetou Janou z Hradce a tetou Jitkou do Řecka. Původně měla jet sestřenka Lucka (stejně jako loni), ale zlomila si klíční kost, takže jsme sháněly náhradníka. Byly jsme opět na Krétě v hotelu Solimar White Pearl, kde se nám to líbilo i minulý rok. Dovolená byla čistě válecí, odpočinková. Zase zde byla šestichodová večeře v sobotu.

V pondělí po návratu mě čekala návštěva kadeřnice, kam jsem se enormně těšila. Odpoledne jsem měla ještě cvičení. V úterý mě čekala němčina. Ve středu jsme po dopoledním cvičení byli na obědě s babičkou v restauraci Maják. Babička měla celkem dobrý den, dala si kachnu a pivo a byla spokojená. Já měla špagety carbonara a rakvičku se šlehačkou. Večer jsem měla sraz s Oldřiškou, slavily jsme naše svátky. Byly jsme Café Zastávka, kde jsem měla zapečený chléb se sýrem a šunkou a ovocný dortík.

Ve čtvrtek večer jsem se dozvěděla tragickou zprávu. Moje kamarádka Erika, kterou možná díky jejímu blogu, nečekaně tragicky zemřela. Ráda bych na ni vzpomněla, Erika měla moc ráda skupinu Depeche Mode, a tak jsem jako připomínku vybrala jednu jejich píseň.

V sobotu se konečně vrátil Martin, už mi hodně chyběl. Byli jsme večer na večeři v Atollu. Měla jsem parmazánové rizoto s pancettou. To mi moc chutnalo, ale porce byla obrovská. Poté jsem si jako dezert dala pečený cheesecake s borůvkovou omáčkou a skořicí. To mi přišlo hodně průměrné.

V neděli jsem byla ráno zase cvičit, večer jsme měli lístky do kina na film Vlny. Byla jsem tam s mamkou a Martinem. Předtím jsme se stavili v Café Smoo, kde jsem měla skvělou sýrovou pomazánku a s Martinem jsme vyzkoušeli jejich cheesecaky. Za mě byl lepší ten lotuskový. Film se mi moc líbil, ráda bych ho objednala pro naše žáky.

V pondělí nám už vypukl přípravný týden, takže jsem samozřejmě zamířila do práce. Po cestě domů jsme se s mamkou stavily v nové cukrárně Hájek & Hájková, která byla otevřená na náměstí TGM. Výběr byl dost chabý, ceny hodně vysoké a obsluha tragická. Mají tam ale celkem hezké posezení na zahrádce. Taky jsem si koupila krásnou kytici ve svěžích žlutých a bílých tónech.

V úterý po práci jsme si zašly s Oli zase navečer do Zastávky. Měla jsem zapečený chlebík se sýrem a lehoučký piškot s jahodami. S Oli jsme si popovídaly a večer si spolu užily.

Ve čtvrtek jsme byli zase v kině, opět ve stejném složení. Mamka chtěla vidět film Zápisník alkoholičky, nás dva s Martinem to úplně nelákalo, každopádně film nebyl špatný, i když mi tam některé věci vadily.

V pátek po práci jsem měla jít zase cvičit, ale fakt mi z toho horka nebylo dobře. Nejde mi úplně vyvětrat ložnice, je tam vedro, a tak v noci spím hodně špatně. V sobotu ráno jsme šli s Martinem na trochu neplánovaný brunch do Bistra Rynk, kde jsem měla anglickou snídani a Martin francouzský toast. Pak jsme si to vyměnili, oba jsme byli spokojení. Z bistra jsme šli do zlatnictví pro dárek, do květinky a nakonec jsme zajeli do Billy na nákup. Ta snídaně byla fakt skvělá, to bych mohla chodit mnohem častěji.

Jaký byl váš srpen? Stihli jste nějakou dovolenou? Jaký film jste viděli naposledy? Napište mi:-)

Vaše Čičulka

22 thoughts on “Srpen 2024

1. Helena

Hani, nebýt té tragédie, měla si moc krásný měsíc. Spoustu cest a zážitků. Jistě si načerpala energii do dalšího školního roku!
    Přeji hezkou neděli, Helena

2. Martina

Ahoj Hani, Eriky blog jsem pravidelně četla, je mi to moc líto. Tvůj měsíc byl jinak krásný, těším se na další články, Martina

Ahoj Marti,
      taky je mi to hodně líto. Další články plánuji, určitě bych byla ráda, kdyby vycházely pořád každý den, i když někdy je to opravdu výzva.

3. Sabina

Ahoj Haničko, to jsi měla krásný srpen plný cestování a dobrého jídla 🙂 Já měla dovolenou akorát v červenci, jinak už jsem žádnou dovču ani výlet neměla 🙂 Ráda bych na podzim vyrazila někam na jednodenní výlet, nejlépe někam do hor, tak uvidíme zda to vyjde.

Ahoj Sabi,
      já jsem hlavně ráda za to Irsko, to je moje srdeční záležitost. Nejraději mám zelenou krajinu, takže je jasné, jak moc se mi tam líbilo:-)

4. Lucie

Ahoj, o té Erice jsem vůbec nevěděla, vybavuji si její blog, je to hrozná zpráva:( Můj srpen byl hlavně o debordelizaci doma, hodně teď vyklízím, třídím a vyhazuji. Přeji úspěšný vstup do nového školního roku:-)

Ahojky,
      Erika byla šokem pro nás všechny… Já jsem taky hodně vyklízela, snažím se znovu zvelebit pracovnu a taky udělat více místa pro Martina, aby měl pořádný prostor na HO.

5. Stáňa

Hani, info o Erice mne taky hodně zaskočila… Jinak jsi myslím měla srpen hodně akční a povedený. Já se na sepisování článku o sprnu chystám večer, musím ještě postahovat nějaké fotky
    Hezký den

Ahoj Leni,
      díky moc. Bylo to fakt příjemné a pohodové místo, moc hezky se o nás starali a máme v plánu tam letět i příští rok.

6. WantbefitM

Během srpna sis teda hezky užívala po kavárnách a restauracích. Je to fajn, když člověk nemusí chystat žádné jídlo a jen si dá něco dobrého. Dost jste toho procestovali, musím dohnat starší články. Eriky mi je moc líto… Úplně mě to zaskočilo, když jsem se to dozvěděla… Život umí být pěkně nespravedlivý..

WantBeFitM

Ahojky,
      s Erikou to zaskočilo asi všechny. S tím cestováním jsem fakt spokojená a ještě mě čeká jedna moc hezká pracovní cesta, tak uvidíme:-)

7. Nikola

Pestrý srpen jste měla.
    O Erice jsem se dozvěděla včera – zpráva mě velmi zasáhla. Neznám podrobnosti, ale stále tomu nemůžu uvěřit. Je mi to moc líto.

Ahojky,
      psala jsem si s jejím bývalým manželem Lukášem, který zveřejnil tuto tragickou zprávu na FB. Erika měla nějakou těžkou virózu a jjí tělo to už nezvládlo. Očividně to bylo strašně rychlé.

8. Aďka

Zdravím.
    Erika Vás občas spomínala, tak sa na Vás obraciam s prosbou, čo sa vlastne stalo? Bola som často s Erikou v kontakte, potom som odletela na dovolenku a už žiadna odpoveď na moje správy neprišla. Neviete prosím, čo sa Eri stalo? Stále tomu nemôžem uveriť…. na nete som žiaľ nič nenašla. Budem Vám vďačná, ak mi dáte info. Prajem krásny večer!
    mail: nicolete@azet.sk

Ahoj,
      taky tě znám z jejího vyprávění. Psala jsem si s Lukášem, jejím exmanželem. Erika byla nemocná, měla nějakou těžkou virózu a tělo už nezvládlo tu zátěž. Je mi to tak líto…